poniedziałek, 11 listopada 2013

Lekcją potworów i stworów

 W dniu 31 października na lekcji j. polskiego przebieraliśmy się w wymyślone lub bajkowe postacie .
Zapytałam Patryka,  który w tym dniu był Lordem Vaderem - ,, jak myślisz , dlaczego ludzie lubią oglądać filmy i czytać książki z takimi postaciami jak twoja ? ,,
 W odpowiedzi usłyszałam - ,, dlatego , ponieważ jest dobro i zło , czasami triumfuje zło , ale i tak zawsze wygrywa dobro ,,
 Ze wszystkich występujących postaci najbardziej zaciekawiło mnie przebranie Momo , ponieważ mogłam sobie porównać moje wyobrażenie tej postaci z wyobrażeniem Kasi , która się za nią przebrała.
 Moje przygotowania do zaprezentowania fantastycznej postaci przebiegały mozolnie, dlatego że najpierw musiałam wyobrazić sobie mój wygląd , potem moją historię i formę prezentacji.
 Pomysł na przebranie wziął się przypadkowo , chciałam stworzyć postać swoją , wymyśloną a nie istniejącą w bajkach czy filmach.
 Mama wyszukała fajną maskę nadającą się wspaniale na moją prezentację .
Przebrałam się za obcego , który miał na imię Kukuleusz , ponieważ moim zdaniem najprościej jest wymyślić sobie jego historię , życiorys , rodzinę oraz można łatwiej zainteresować nim innych .

6 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis Natalio. Widać, że masz duży zasób słownictwa. Podobał mi się też pomysł z wymyśleniem własnej postaci. To bardzo kreatywne!

    OdpowiedzUsuń
  2. W Twojej pracy są błędy: cytowane wypowiedzi piszemy jak zdania - zaczynamy dużą literą, nie rób dwóch spacji przy cudzysłowie i przecinkach, w tytule "Lekcją" - powinno być "Lekcja". Brak wpisu powitalnego. Dodatkowe punkty za: spójność i słownictwo.
    Zadania do wykonania do 29.11.:
    - Załóż nowy post pod tytułem "Moja ulubiona baśń",
    - Przedstaw Twoją ulubioną baśń przynajmniej w 30 zdaniach (omów treść, kto napisał baśń, dlaczego jest Twoją ulubioną baśnią, możesz również podać ciekawostki, np. czy została zekranizowana, czy jest popularna, dlaczego jest chętnie czytana...);
    - Skomentuj post na temat lekcji z fantastycznymi postaciami na blogach Kasi, Patryka i Szymona. W komentarzu możesz zadać pytanie do autora, ale nie zaczynaj pytania od słowa "czy". W komentarzach nie oceniaj swoich kolegów, a pytaj o dodatkowe informacje.
    Zanim wybierzesz swój utwór do analizy, sprawdź, czy jest on baśnią. Definicja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ba%C5%9B%C5%84
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalio, jak nazwałaś planetę, z której pochodzi twoja postać? Co lubi jeść twój Kukuleusz?

    OdpowiedzUsuń
  4. @Maciek
    Planetę nazwałam ,,Skłikskłikskłika" natomiast ulubionym daniem Kukuleusza są jajka na miękko w galarecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie twój post i opis twojego przebrania. To postać niespotykana, za którą nikt mi znany się jeszcze nie przebrał. Zaobserwowałem też, że interesujesz się Gwiezdnymi wojnami. Od kiedy i co Cię w nich ciekawi?

    OdpowiedzUsuń