piątek, 12 września 2014

Moje Marzenia



W dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć o moich najważniejszych marzeniach.
Jak wiadomo każdy z nas je posiada.
Jedni mają ich więcej inni mniej,niektóre są wielkie a inne malutkie.
Moje najważniejsze marzenie to mieć swojego własnego kucyka.
Chciałabym żeby był rasy: Kuc Feliński.
Najlepiej żeby był maści karej z niebieskimi oczami.
Jego grzywa byłaby gęsta i długa,dzięki czemu mogłabym mu robić najrozmaitsze fryzury np. warkoczyki,kucyki,koreczki,kłosy lub po prostu włosy luźno rozpuszczone powiewałyby na wietrze.
W trakcie jazdy żeby nie sprawiał mi problemów i uwielbiał skakać przez przeszkody tak jak ja.
Nie mam prawdziwych przyjaciół,więc on byłby moim najlepszym i najwierniejszym przyjacielem.
Napisałam o tym pragnieniu,ponieważ własny kucyk to moje marzenie od lat.
Kolejnym jest zdanie egzaminu na srebrną odznakę jeździecką.
Pomyślałam o tym zaraz po zdaniu brązowej.
Chcę mieć satysfakcję z moich umiejętności i dlatego wciąż trenuję i pracuję na ten cel.
Mam nadzieję,że uda mi się je wszystkie zrealizować.
A wy jakie macie marzenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz